Mesleki Eğitimde Buhar Etkisi Geleceğin Mühendis Kızları Geleceğin Sınıflarında
Mesleki Eğitimde Buhar Etkisi Geleceğin Mühendis Kızları Geleceğin Sınıflarında " isimli 2022-1-TR01-KA122-SCH-000079860 numaralı projesini başarı ile tamamladı.
Okulumuz Mimar Sinan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinin koordinatör olarak yürüttüğü, 2022 çağrı yılında Erasmus+ Okul Eğitiminde Öğrenicilerin Ve Personelin Hareketliliğine Yönelik Kısa Vadeli Projeler (KA122-SCH) kapsamında Türkiye Ulusal Ajansı tarafından desteklenen " Mesleki Eğitimde Buhar Etkisi Geleceğin Mühendis Kızları Geleceğin Sınıflarında " isimli 2022-1-TR01-KA122-SCH-000079860 numaralı projesini başarı ile tamamladı.
01-12-2022 tarihinde Okulumuz koordinatörlüğünde başlayan projemiz ile Stem/Steam okur yazarlığını artırmak ve Stem entegre edilmiş sürdürülebilir projeler üretmek hedeflenmiştir.
5 ortaklı ( Türkiye, Romanya, Belçika, Makedonya , Sırbistan ) projemiz kapsamında okulumuzdan;
· · 3 öğretmenimiz Belçika’daki EUN PARTNERSHIP AISBL kurumu tarafından Future Classroom Lab (Fcl) Sınıflarında STEM kursuna katılmış,
· 4 öğretmenimiz Prag’daki ITC International Training centre s.r.o. kurumu tarafından STEM kursuna katılmış,
· 7 öğrencimiz ve 2 öğretmenimiz Kuzey Makedonya’daki SABA eğitim kurumunda kısa dönem öğrenci hareketliliğine katılmış,
· Sırbistan’dan gelen iki eğitmen uzman daveti kapsamında okulumuzda STEM eğitimi vermiş,
Ayrıca ilk defa okulumuzun davet edildiği Sırbistan'da düzenlenen uluslaraarsı platformda "Mathematical Institute of the Serbian Academy of Sciences and Arts" kurumu tarafından düzenlenen " Bridge of Mathematics” isimli Uluslararası (Sırbistan, Karadağ, Bosna Hersek ve Kuzey Makedonya) Stem yarışmasından 2 öğretmenimizin mentörlük yaptığı okulumuz 9,10,11 ve 12. Sınıf öğrencilerinin oluşturduğu bir ekiple katıldığı yarışmada 2.lik elde ederek ülkemizi ve okulumuzu gururlandırmışlardır.
· · 2 öğretmenimiz Romanya’daki Colegiul National Militar "Tudor Vladimirescu" kurumunda işbaşı gözlem hareketliliğine katılmıştır.
Okulumuz toplamda 11 öğrenci ve 13 öğretmenin katılımıyla, projenin tüm gerekliliklerini yerine getirerek başarıyla tamamlamışlardır.